Direktlänk till inlägg 19 mars 2013

Snart..snart

Av bodylovin - 19 mars 2013 17:36

Nu har jag varit på sista undersökningen innan operationen. Det har dragit ut på tiden pga min läkare i Gävle vägrade skriva remiss till MRT. Läkaren på SpineCenter skrev en direkt och därefter dröjde det ytterligare nästan två veckor innan det blev dags för magnetkamera-undersökning idag.
Det positiva i allt är att smärtan dragit sig tillbaka något och jag har kunnat sluta äta de tunga smärtstillande som jag tryckt i mig allt för länge nu! Innan mars månad är slut ska jag vara opererad och klar enligt dr.Försth men det tvivlar jag på.
Blir det ingen op nästa vecka drar jag nog till Soanien på ev veckas välbehövlig semester!;)
Sjukgymnastiken gick inte alls tillslut och tranktionerna gjorde mig sämre så nu är enda motionen det lilla jag orkar gå på kryckorna. Jag kmr ha en hel del att ta igen träningsväg när denna resa äntligen är slut! Men vad gör det, gör om gör rätt!!
Bilder från höstens ryggmaraton, formbild för eppa veckor sen och inspiration till framtiden

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bodylovin - 11 november 2014 11:46

Nu har jag bytt blogg. Nya tankar, "nytt" liv ;) nattstad.se/mindlovin ...

Av bodylovin - 21 augusti 2014 14:17


Ojojoj, nu var det verkligen länge sedan jag skrev. Tappade totalt skrivlusten, jag kände att den här bloggen är en träningsblogg, inte en sjuklings blogg. Jag kunde väl inte haft mer fel, det ärju fortfarande mina tankar och min resa som räknas. Jag...

Av bodylovin - 10 april 2013 21:33


Nu har det gått fem dagar sedan operationen och rehabiliteringen är i full gång. Jag har fått ett schema med övningar som jag gör morgon och kväll, förutom dessa övningar ska jag gå ut på promenader 2-3 gånger per dag för att öka blodcirkulationen, f...

Av bodylovin - 8 april 2013 12:03


  Nu är jag opererad, det drog ut lite på tiden pga påskhelgen osv men tillslut fick jag äntligen operationen som jag länge behövt! Enligt läkaren var mitt diskbråck för stort för att min kropp skulle klara av att läka det själv. Vilket motsäger al...

Av bodylovin - 13 februari 2013 10:18

Jag är mitt inne i rehabiliteringen med min sjukgymnast, jag har tränat några gånger men då har ryggen blivit sämre, så nu ligger jag mest i en sträckbänk. Eller rättaresagt jag hänger i en gördel över bröstet så att nederdelen av kroppen hänger frit...

Presentation


Min blogg om träning och fettförbränning i kombination med Cavi Lipo hos ATN. Allt presenteras i bilder och text där du kan följa min väg till en fastare kropp.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards