Direktlänk till inlägg 30 november 2012

Läkarbesök läkarbesök och ännu fler läkarbesök

Av bodylovin - 30 november 2012 14:54

 Idag slog jag mitt rekord på antal läkarbesök på en dag..iaf senaste åren räknat. Ryggen och höften vare som undersöktes (för 511:e gången) och jag blev skickad vidare till en smärtläkare som tillslut gav mej en kortisonspruta, jag kände att aletrnativen va slut så det fick bli så annars hatar jag verkligen kortison och jag tycker man ska försöka komma åt problemet med en ordentig undersökning innan man tar till läkemedel. Nu har jag ju iof gått i knaprat smärtstillande eppa månader så Look who´s talking liksom. Men nu fick det bli så och jävlar va ont det gjorde, i en sekund. Nu känns det lättare och jag hopppas hoppas hoppas att jag blir frisk nu. Jag är så trött på att städigt ha ont och vara behindrad i rörelser, det tät på humöret, energin och skolan blir lidande! 

 Förkylningen har släppt bra den okcå, nu äre lite snorerier och hosterier kvar så jag hoppas kunna inställa mej på gymmet på måndag efter skolan, jag har längtat efter det tillfället sedan snart två veckor tillbaka nu. Det känns som om jag tappat alla muskler och att kroppen degat ner sej (psykist  jag vet!) så jag hoppas jag inte tappat allt för mycket i kondition pch muskler ;) 


 Ikväll är det jobb på Interpool, ett kortare pass då jag har tenta imorgon och ännu ett jobbpass på det. Nu gäller det att vila ordentligt i helgen så jag inte insjuknar ige. Trycker i mig frukt och grönsaker för att hjälpa kroppen i kampen mot bakterierna. 


 Ha en underbar fredagskväll..om jag hade fått bestämma skulle denna kväll bestått av en sjukt bra film, lite god mat och en massa avslappning. Men det är ju bara jag det ;)



Idag vare bara å klä på sig ordentligt, full snöstorm ute!

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bodylovin - 11 november 2014 11:46

Nu har jag bytt blogg. Nya tankar, "nytt" liv ;) nattstad.se/mindlovin ...

Av bodylovin - 21 augusti 2014 14:17


Ojojoj, nu var det verkligen länge sedan jag skrev. Tappade totalt skrivlusten, jag kände att den här bloggen är en träningsblogg, inte en sjuklings blogg. Jag kunde väl inte haft mer fel, det ärju fortfarande mina tankar och min resa som räknas. Jag...

Av bodylovin - 10 april 2013 21:33


Nu har det gått fem dagar sedan operationen och rehabiliteringen är i full gång. Jag har fått ett schema med övningar som jag gör morgon och kväll, förutom dessa övningar ska jag gå ut på promenader 2-3 gånger per dag för att öka blodcirkulationen, f...

Av bodylovin - 8 april 2013 12:03


  Nu är jag opererad, det drog ut lite på tiden pga påskhelgen osv men tillslut fick jag äntligen operationen som jag länge behövt! Enligt läkaren var mitt diskbråck för stort för att min kropp skulle klara av att läka det själv. Vilket motsäger al...

Av bodylovin - 19 mars 2013 17:36

Nu har jag varit på sista undersökningen innan operationen. Det har dragit ut på tiden pga min läkare i Gävle vägrade skriva remiss till MRT. Läkaren på SpineCenter skrev en direkt och därefter dröjde det ytterligare nästan två veckor innan det blev ...

Presentation


Min blogg om träning och fettförbränning i kombination med Cavi Lipo hos ATN. Allt presenteras i bilder och text där du kan följa min väg till en fastare kropp.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards