Direktlänk till inlägg 17 oktober 2012

När hjärnan får bestämma

Av bodylovin - 17 oktober 2012 20:37

 Alltså från sängliggande till toppenergi på två dagar, jag är så förvånad över hur snabbt min kropp återhämtat sig efter den senaste sjukan. Nu är jag iof inte 100% frisk men energinivån ligger på max och jag längtar ner på gymmet. Det är svårt att hålla tillbaka impulsen att dra på mig kläderna och kötta ett benpass. 

 Ryggen däremot är va så stel och värkte i morse men allt eftersom dagen gick och jag fick röra på mig (mer än från soffan till köket) så släppte den värsta värken och nu molar det mest. Jag vet att det blir bättre då jag tränat coh det är väl lite därför ja vill ner tidigare än jag borde. På fredag ska jag äntligen få träffa läkaren igen, får se vad han säger nu...

 Hoppas på att vara tillbaka på Hälsostudion på fredag.. åtminstonde lördag! Och snart kanske jag kan köra ett mördarpass med Andreas på ATN snart igen...han dödade verkligen mig sist vi va nere!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bodylovin - 11 november 2014 11:46

Nu har jag bytt blogg. Nya tankar, "nytt" liv ;) nattstad.se/mindlovin ...

Av bodylovin - 21 augusti 2014 14:17


Ojojoj, nu var det verkligen länge sedan jag skrev. Tappade totalt skrivlusten, jag kände att den här bloggen är en träningsblogg, inte en sjuklings blogg. Jag kunde väl inte haft mer fel, det ärju fortfarande mina tankar och min resa som räknas. Jag...

Av bodylovin - 10 april 2013 21:33


Nu har det gått fem dagar sedan operationen och rehabiliteringen är i full gång. Jag har fått ett schema med övningar som jag gör morgon och kväll, förutom dessa övningar ska jag gå ut på promenader 2-3 gånger per dag för att öka blodcirkulationen, f...

Av bodylovin - 8 april 2013 12:03


  Nu är jag opererad, det drog ut lite på tiden pga påskhelgen osv men tillslut fick jag äntligen operationen som jag länge behövt! Enligt läkaren var mitt diskbråck för stort för att min kropp skulle klara av att läka det själv. Vilket motsäger al...

Av bodylovin - 19 mars 2013 17:36

Nu har jag varit på sista undersökningen innan operationen. Det har dragit ut på tiden pga min läkare i Gävle vägrade skriva remiss till MRT. Läkaren på SpineCenter skrev en direkt och därefter dröjde det ytterligare nästan två veckor innan det blev ...

Presentation


Min blogg om träning och fettförbränning i kombination med Cavi Lipo hos ATN. Allt presenteras i bilder och text där du kan följa min väg till en fastare kropp.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards