Direktlänk till inlägg 27 november 2012

Going down

Av bodylovin - 27 november 2012 09:12

Halleåja bloggen!
I en månad har jag kört på halvfart pga ryggen blivit värre, jag avslutar denna tråkiga November med förkylningen from hell! Aja antar att dipparna behövs så jag lär mig uppskatta att må bra. Vilovecka och tenta på lördag, så det känns som jag har att göra ändå. När jag är frisk igen ska jag prova PF igen, periodisk fasta då jag har ett ätfönster på 8 timmar, vilket känns rimligt.
Jag har börjat drömma mig bort till varmare breddgrader igen och hoppas på en resa i jul, men det beror på både jobb och ekonomi, är ju inte skitrik som student som ni vet;)


Jag ska bli bättre på uppdateringarna igen, men det har inte varit lika inspirerande att blogga när jag inte kan köra träningen i mitt vanliga tempo, fått plocka bort en massa övningar och benen har jag inte kunnat köra alls, otroligt deprimerande och oinspirerade!


Här är en bild från eppa veckor sedan då jag och Erik walkat i Hemlingby och sedan fick för oss att utforska andra sidan av byn.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av bodylovin - 11 november 2014 11:46

Nu har jag bytt blogg. Nya tankar, "nytt" liv ;) nattstad.se/mindlovin ...

Av bodylovin - 21 augusti 2014 14:17


Ojojoj, nu var det verkligen länge sedan jag skrev. Tappade totalt skrivlusten, jag kände att den här bloggen är en träningsblogg, inte en sjuklings blogg. Jag kunde väl inte haft mer fel, det ärju fortfarande mina tankar och min resa som räknas. Jag...

Av bodylovin - 10 april 2013 21:33


Nu har det gått fem dagar sedan operationen och rehabiliteringen är i full gång. Jag har fått ett schema med övningar som jag gör morgon och kväll, förutom dessa övningar ska jag gå ut på promenader 2-3 gånger per dag för att öka blodcirkulationen, f...

Av bodylovin - 8 april 2013 12:03


  Nu är jag opererad, det drog ut lite på tiden pga påskhelgen osv men tillslut fick jag äntligen operationen som jag länge behövt! Enligt läkaren var mitt diskbråck för stort för att min kropp skulle klara av att läka det själv. Vilket motsäger al...

Av bodylovin - 19 mars 2013 17:36

Nu har jag varit på sista undersökningen innan operationen. Det har dragit ut på tiden pga min läkare i Gävle vägrade skriva remiss till MRT. Läkaren på SpineCenter skrev en direkt och därefter dröjde det ytterligare nästan två veckor innan det blev ...

Presentation


Min blogg om träning och fettförbränning i kombination med Cavi Lipo hos ATN. Allt presenteras i bilder och text där du kan följa min väg till en fastare kropp.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards